środa, 14 listopada 2012

Podziękowanie:)

W tym poście chciałam serdecznie podziękować za "Wyróżnienia" mojego bloga, przyznane mi przez Rudą oraz Kallinkę. Jest mi niezmiernie miło, ponieważ naprawdę czuję, że zostałam doceniona a moje prace podobają się innym. Chciałabym jednak dołączyć do fanklubu zasad promowanych przez Jagodę R, ponieważ tak strasznie trudno mi wyróżnić jakikolwiek blog, który obserwuję. Dla mnie wszystkie na to zasługują, a reguły zabawy na to nie pozwalają. Jeżeli ktoś kiedyś wpadnie na pomysł, żeby je zmienić, to z pewnością wezmę udział w zabawie i to z wielką przyjemnością. Zresztą, gdzie to jest napisane, że można wybrać blogi tylko z liczbą obserwatorów poniżej 100 i co ja na to poradzę, że większość obserwowanych przeze mnie blogów ma ich więcej, niż się wymaga. Protestuję!!!!! W związku z powyższym chciałam pozdrowić wszystkie blogerki, u których bywam, bo ich prace są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, a każda wizyta sprawia, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz